barnvakt!

Det känns rätt länge sen jag blogga men det sista jag blogga var ju igår hmm va konstigt haha. Lite snabbt om min dag vakna rätt sent skulle inte ha vaknat ifall min pappa inte väckte mig och berätta att han skulle till badhuset med min lille bror hehe va skönt och bada. Efter dom hade gått så tog jag ett varmt bad kom ut från toan så blev jag hungri men wää var tvungen och äta själv för ingen var hemma :/ (hatar att äta själv man får liksom ingen lust och äta). Sen stack jag till hc och köpa lite gott till tjej kvällen hos mig efter det tog vi spårvagnen mot stan. Kom hem tidigt för att vakta min lille bror och här hemma spendera jag min dag med mina underbara tjejer! bye bitches.   Hälsningar Urtubiaa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0