blå märke buhuu

hej bitches!
Lite snabbt om min dag stack och fira min lilla kusin skit roligt, efter det vart de gå och träffa tjejerna tog spårvagnen mot stan. När vi kom fram så gick vi på direkten och fika gott som faan! Jag bad Sandra Chabo att följa med mig och köpa cigg och på vägen träffa nya kompisar haha fina som fan och skit roliga. En av dom häng de med oss för att köpa cigg vi "presentera" oss. Vi prata omhur gammla vi va osv. Sen stack vi till tjejerna igen stanna kvar i stan en stund till sen missa vi spårvagnen (typiskt). Va ute en stund i hageby med Sandra Chabo och Gabriella Cortes. Nu sitter jag här och sölar bara       hälsningar Urtubiaa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0