glasögon - orm!

Heej Bitches!
Jag har fått glasögon hahah typ jag tycker att jag ser ut som en tönt men andra säger att jag passar hmm nee längtar bara att mina linser kommer yeei! Men dom kan komma efter jag har kommit från Spanien buhhuuu.

Lite snabbt om dagen gick till hageby centrum för att hämta mina glasögon bokade tid för att testa mina linse. Efter det träffa jag Belen Valdes vi prata jag tog en cigg sen träffa dom andra i Hageby centrum och där tog vi spårvagnen till stan. Vi stack ner till mc och åt hehe, sen skulle vi promenera tillbaka till hageby men ne så vart det inte tog spårvagnen (som vanligt!) Vi va en liten stund i hageby prata chilla och så. På vägen hem så träffa jag Juan Zepeda, Robin Castro och Ale Vergara. Dom är så roliga  dom snackar bara skit, vi stog en lång stund och prata eller jag berätta om dom senaste dagarna och dom gav mig råd skit snälla! Dom är verkligen psykologer inte sånna som mind fuckar mig. När jag kom hem så fick jag ett samtal av min "kompis" prata ett långt tag. Så va min underbara dag ses imorgon.    Hälsningar Urtubiaa




ville visa er hur jag ser ut med glasögon =)



 
och där får ni se skillnaden hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0