gott!!

Hej bitches!
Ska berätta lite snabbt om igår, Jag och Belen Valdes åkte ner till stan för att jag skulle köpa cigg sen titta vi runt i stan, vi tog spårvagnen tillbaka till Hageby vi köpte lite smått och gott sen stack vi hem till plutten. Efter ett tag kom Noemi Eugeni och Gabriella Cortes vi hade det trevligt vi prata och så sen efter tolv skulle alla dra hem.

Just nu lyssnar jag på musik och ska börja städa lite hatar när det är stökigt hemma. Sen blir det säkert att fixa sig och dra ut och göra något roligt vi får se om jag slänger in bilder.                   Hälsningar Urtubiaa.



Kommentarer
Postat av: vane

vet dina föräldrar eller någon i din släkt att du röker?

och hur länge har du rökt, vill du nt sluta?:D

2011-07-10 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0