home sweet home!

Heej bitches!
Är hemma igen buhuu så tråkigt, jag som tycker om Jönköping och alla dom som bor där! Men ialla fall är jätte jätte glad över att jag har kommit tillbaka hem saknat familjen och mina underbara vänner och juste kan inte glömma bort min "kompis" hehe puss på dig. Lite snabbt om mina dagar
 
Lördag: Vakna bredvid min sol sken Belen Valdes drog in och duschaa lite snabbt och fixade oss lite snabbt efter det tittade vi på film åt mat sen på kvällen blev det att grilla sen sitta i altanen och prata och ha det roligt.

Söndag: Vakna drog ut och tog en promenad med Belen sen gick vi in i huset och tog en dusch. Vi åt frukost sen yra vi runt lite. Hahah måste berätta lite snabbt om "skämtet" jag och belen gjorde mot Kristian och Viktoria. " viktoria sjunger jag kommer jag kommer jag kommer jag är nästan där" jag: tycker du om veronica maggio Viktoria: jaa  jag: aha hon va i norrköping och sjöng.  viktoria: neeej ofta   jag: jaa min kompis sandra vart vän med henne och jag vart vän med veronica genom sandra. Viktoria: neej jag tror dig inte. Jag: joo det är sant jag har hennes nr vi kan ringa henne, vill du de? Viktoria: jaa det vill jag men jag tror dig inte att du har hennes nr eller att du är vän med henne. ( jag viskar till belen på spanska gå in till rummet och lek veronica jag ringer den belen svara okej och brlja skratta jag ringer till belen) Jag: hej veronica bla bla.  Viktoria: hej är det veronica maggio?    "veronica": jaa det är jag.  viktoria: aha men ifall du är veronica kan du sjunga för mig?  "veronica": nae jag är sjuk hes i halsen. och så fortsatte det ända tills hon fråga belens bröder och flickvänner. HAHAHAH kankse inte så roligt när jag skriver men det va skit roligt i verkligheten. Men ifalla fall forsätta jag kom till norrköping víd 22.30 gick och träffa Sandra Chabo och Gabriella Cortes med belen en snabbis sen gick jag hem för att träffa mitt hjärta men han sov :/ men blir ändå så glad över att vara med min familj =)
slänger in några bilder!



 
 Sandra putar med sina fina röv!



 man måste ju bjuda lite på sig själv



 så söt prinsessa


 
 snygga belen belen!





 där tillbringade jag min helg=)

 

 muums mat




 SKÅÅL !!





och avslutar en bild på mig hehe erbjuda sig själv jaa liksoom det gör jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0