Hos en "kompis"

Heej bitches!
Just nu är jag hos en "kompis" vi tar det lungt och dricker lite Moscato det är vitt vin skit gott ju! Det måste ni testa ju =) HAHAHa min "kompis" är lite sjuk i huvvet han pratar bara om kondomer typ vilka vi ska testa hehe. Kommer spendera min natt här, orkar inte gå hem för trött det har hänt så mycket idag SKIT DAG typ. Men han gör det mycket bättre han får mig att glömma allt det dåliga. Vill tacka mina underbara vänner för att dom finns och säger en sak dom flesta killarna är skit hitta er en kung som behandlar er som drottning! puss och kram   hälsningar Urtubiaa.  






hehehe hitta några bilder på min "kompis" i hans datorn han kommer döda mig för jag la upp dom haha men hoppas han inte märker :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0