I am really disgusted

Hej bitches!
Just nu siitter jag på min säng och tänker ABSOLUT inte röra mig här ifrån tills mina föräldrar har vaknat, jag ska berätta varför. Jag kommer in till mitt rum sätter mig på min data stol tar bort ena skon ser ett insekt först så trodde jag att det va en geting jag tänkte ba äsh ska döda den sen hörde att den lät så jävligt högt att jag fick lust och spy! Tar upp ena skon ser att det va en kackerlacka slänge skon åt helvete. I den sekunden ville jag bara dö, vilken tur jag hade att min mamma kom till köket för att dricka vatten, jag ropar "mamma mamma" och så tar hon bort kackerlackan, jag fråga hur den kom in och så svara hon " denkom in säkert från fönstret för du lämnar den alltid öppen" efter allt som hände  chatta jag med belen valdes och då berätta jag allt sen får jag blicken mot golvet jag ba omg inte IGEN ser en till jag tar skon o mosar den av all ilska och rädsla.Nu har jag bestämt mig att när alla vaknar ska jag städ HELA huset.

Ialla fall ska berätta lite snabbt om idag jag gick till poolpartyt inte så roligt men det dög bara jag har mina vänner så är allt bra! Dansade mycket och fjanta mig lite. Vi får se om Noemi skickar bilderna så jag kan lägga upp dom. Oj det här blev en lång historia.       Hälsningar Urtubiaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0