JÖNKÖPING

Heej bitches!
ska skriva lite snabbt för åker snart till jönköping, ska spendera min helg där kommer hem på söndag. Jag tror inte att jag kommer kunna blogga där men vi får se annars så bloggar jag när jag kommer tillbaka. Sen är det bara fyra dagar kvar !! Blir så glad =)

Lite snabbt om idag. Vakna sent duscha snabbt åt mat sen packa jag lite sen stack jag ut för att träffa tjejerna. Vi drog till stan en stund titta runt i stan och så. Just nu sitter jag hos belen och lyssnar på musik. Jusste!!! jag kommer sakna skit mycke min "kompis":(

i'm love whit a criminal !



  Mina älsklingar Belen Valdes och Keiran Urtubia


Kommentarer
Postat av: Konstantina

Aaaaahhhh din bror är så söööööt!!!!

2011-07-22 @ 22:31:23
URL: http://konstantinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0