Lite om mig

Bitches jag ska berätta lite om mig själv. Jag heter Kiany Urtbia Cortes och är 16 år gammal, mig hittar ni i Norrköping skit ställe jag vet men här harjag  alla mina underbara vänner bor här och min familj får vi inte glömma. Jag älskar att festa dansa och umgås med mina vänner. Som person är jag jätte klantig av mig och gillar att sjunga men ändå om jag inte låter bra. Jag är en social människa hälsar på allt och alla och bryr mig om alla. Ibland kan jag vara dum och kaxig men det är bara när jag försvarar mig och när folk har gått över gränsen men annars är jag en jätte snäll tjej. När det gäller musik så lyssnar jag på allt som mina öron tycker låter bra. Det ända jag har och säga till er LEV LIVET innan det är försent för det gör jag!      Hälsningar Urtubiaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0