shopping shopping

Heeej bitches!
Just nu ligger jag i min sköna säng och lyssnar på musik tror att jag ska stänga av datorn snart för börjar bli trött! Imorn åker jag till Spanien yeii har längat skit länge vill bara här ifrån. För min del ligger inte allt bra hänt så mycket så behöver semester ifrån allt bara leva livet i Spanien.

Idag blev det att dra in till stan för att shoppa det fanns så mycket saker jag ville ha men köpte inte så mycket va så inne att jag ville hitta min svarta klänning men den fanns inte i Lindex i stan så får vakna tidigt och se ifall den finns kvar i Hageby centrum. Efter all shopping behöver man vila lite ju så vi gick och fika igen haha jag tycker verkligen om att fika man avkopplad tycker jag men vet inte vad ni tycker? Efter det gick jag och träffa Tamara Mikhail en snabbis gick till ljura sen från ljura gick vi till hageby, vi hade det så roligt tills det blev fucked up. Jag ska berätta lite snabbt jag och tamara går över bron där vid ljura sluta sen blir det hageby aa vi går och pratar skrattar vi hör att en moppe kommer mot oss så vi flytta oss till sidan. Jag ser att tamara vänder sig om och börja skrika jag vart rädd så jag täckte mina öron med mina händer sen puuuff jag ser att tamara flyger iväg och dom två killarna som åkte låg på marken. Det ända jag tänka oo shiit vart så jälva chockad att jag inte fick ut några ord. En kille springer mot oss ( gulligt av han) frågar ifall allt va bra och brydde sig om tamara killarna fråga ifall det gick bra och vi fråga dom. Vilken tur att det inte hända något allvarligt för då skulle jag blivit psykad för hela mitt liv men jag är lite psykad nu över allt som hände fick panik. aa efter det stack jag och tamara till tjejerna. Så såg min dag ut säger bara en sak till er var försiktiga!     hälsningar urtubiaa.







 Bikini: 169 kr Lindex



 svart väska: 100kr monki



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0