I feel sorry for you..

Heeej bitches!
Ska berätta lite om min dag vakna klockan ett drog in och duscha på direkten kände att det var jätte varmt ute så satt mig i balkongen en stund med en is kall coca cola muums det va jätte gott medans jag drack upp colan så tittade jag på när små barn spelade fotboll. Dom fick mig att tänka på när jag själv spelade fotboll, jag tyckte att det va så roligt men desto äldre jag blev desto andra saker börja jag göra och jag börja umgås med mina vänner mer. Så vi får se ifall jag börjar spela fotboll igen hmm det får jag tänka på framöver. Men iallafall min mamma kom efter ett tag hon lagade mat vi åt sen gick jag och träffa Sandra Chabo och Belen Valdes en stund jag tog en cigg medans vi prata från himmel till jord. Efter det stack jag hem och börja fixa mig till Gabriellas födelsedag som jag vart bjuden till, när jag vart klar träffa jag belen vi stack till 119 busshållplats och vänta på bussen. Vi kom fram och hade det jätte roligt lyckad dag ialla fall. Just nu sitter jag på min sköna säng och ska börja fixa mina naglar. Ni kommer få se att jag är besatt i dom, tycker alltid om att ha dom målade och fina.    Hälsningar Urtubiaa.






 
Results!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0