Veronica maggio

Heej bitches
Jag gick och titta på Veronica Maggio hon typ äger, skit bra låtar har hon! Jag och tjejerna va där en stund men sen tyckte jag att det var för mycke folk att jag kände mig inträngd så jag gick ut från all folk med Belen Valdes och Sandra Chabo. Efter en stund kom Noemi Eugenio Gabriella Cortes och Angela Nevea. Vi drog mot stan för att några va hungriga vi kom fram till mc och det va fullt man tänkte ba aee jag vill inte in dit. Utanför mc träffa vi konstantina pappajano och marcella Shamoun igen hahah vi tappa bort dom i "konsären". Vi luffa runt i stan efter ett tag stack vi till spårvagnen och tog den mot hagbey igen. Och då blev det att gå till mc där hahah tjockisar! vi satte oss utanför och prata och åt mysigt hihi. 


Boy you're everything to me. You have everything I hate but love you anyway. Now it's just to let it go..







 Veronica Maggio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0