löshår!

Hej brudar!
jag har skaffat löshår för jag "tröttna" på mitt korta hår. Men folk frågar mig varför inte klistra fast de? men då svarar jag att jag inte kan bestämma mig ifall jag ska ha kort eller långt för jag är så osäker av mig. Det va länge sen jag blogga har verkligen glömt bort bloggen men jag tror att jag ska börja skriva igen för det kändes som att något fattades. Och då kom jag på att det kanske var för att jag inte skrev i bloggen så ja ni nu ska kiany köra hårt och börja skriva förfullt.
Just nu sitter jag i skolan och måste göra en debatt men jag tycker att det är skit svårt så jag kopplar av just nu och väntar tills det är mat dags ÄR SKIT HUNGRI!
Där slänger jag in en bild på när jag har löshår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0